Cele i efekty zajęć:

  • poprawa gibkości ciała
  • poprawa równowagi ciała
  • wzmacnianie mięśni odpowiadających za prawidłową postawę ciała
  • kształtowanie prawidłowych nawyków ruchowych
  • złagodzenie dolegliwości bólowych ze strony układu ruchu

Intensywność
Umiejętności

Zdrowy kręgosłup

Trening prozdrowotny ukierunkowany zarówno na „zachowanie” zdrowego kręgosłupa, a także uwzględniający zespoły bólowe w jego obrębie, będące wynikiem charakteru pracy i funkcjonowania w codziennym życiu.

Lekcja oparta na świadomej pracy i kontroli techniki wykonania ćwiczeń.

Zajęcia dla wszystkich, a szczególnie dla osób z dolegliwościami bólowymi w obrębie kręgosłupa związanych z jego przeciążeniami.

UWAGA:

Zajęcia mają charakter profilaktyczny, a nie leczniczy, dlatego przy poważnych problemach z kręgosłupem konieczna jest konsultacja z instruktorem przed ich rozpoczęciem!

Przygotowanie

Ćwiczymy na boso lub w skarpetkach.
  • Grupa docelowa

    Kobiety i mężczyźni 18+ i 50+

  • Czas trwania

    50 minut

  • Do zabrania

    Ręcznik, butelka wody