• Grupa docelowa

    Kobiety 18+

  • Wymagany

    Druk od lekarza

  • Czas

    45 minut.

  • Do zabrania

    Ręcznik, butelka wody

Fit Mama

Forma zajęć dla kobiet w ciąży, które chcą aktywnie i zdrowo przygotować się do porodu, utrzymać odpowiedni poziom aktywności fizycznej, a jednocześnie zapewnić sobie szybszy powrót do sprawności psychofizycznej po porodzie.

Profesjonalna kadra instruktorska i kameralne grupy zapewniają poczucie bezpieczeństwa, komfortu i relaksu. Intensywność: umiarkowana–niska, dostosowywana indywidualnie do możliwości ćwiczących i stanu zaawansowania ciąży.

Celem zajęć jest poprawa elastyczności mięśni dna miednicy, poprawa lub utrzymanie ogólnej sprawności fizycznej kobiety ciężarnej, poprawa mechaniki oddychania oraz zapobieganie bólom kręgosłupa,odprężenie ciała i umysł, poprawa samopoczucia i relaksacja.

Uwaga:

Przed przystąpieniem do zajęć należy skonsultować się z lekarzem prowadzącym ciążę i dostarczyć pisemną zdolność do zajęć.

Cele i efekty zajęć:

  • wzmacnianie mięśni odpowiadających za prawidłową postawę ciała
  • poprawa elastyczności mięśni dna miednicy
  • poprawa lub utrzymanie ogólnej sprawności fizycznej kobiety ciężarnej
  • poprawa mechaniki oddychania
  • odprężenie ciała i umysłu

Intensywność
Umiejętności

Przygotowanie:

Ćwiczymy boso lub w skarpetkach.

Należy zabrać ze sobą strój sportowy, ręcznik oraz butelkę wody mineralnej.