Forma podstawowa, dla początkujących

Cele i efekty treningu w wodzie:

  • wzmocnienie mięśni ciała
  • poprawa wydolności fizycznej
  • spalanie tkanki tłuszczowej
  • wysmuklenie sylwetki i ujędrnienie skóry
  • niwelowanie napięcia i stresu

Intensywność
Umiejętności

Aqua Aerobik

Zajęcia ogólnorozwojowe, wdrażające do wysiłku fizycznego w wodzie. Szczególnie polecane osobom walczącym z nadwagą i rozpoczynającym przygodę z aqua fitness’em.
Tutaj kierowane są osoby które przyszły po raz pierwszy na zajęcia o średniej intensywności. Po kilku odbytych treningach za poradą instruktora można przejść do bardziej zaawansowanych form lub na tej pozostać.
Klasyczna forma aqua fitness łącząca trening wytrzymałościowy na poziomie aerobowym i wzmacniający o średniej intensywności wysiłku.

Przygotowanie:

Należy zabrać ze sobą klapki, czepek, strój kąpielowy, najlepiej jednoczęściowy, ręcznik oraz butelkę wody mineralnej. Niewskazane jest przed zajęciami kremowanie i balsamowanie skóry.
  • Grupa docelowa

    Kobiety i mężczyźni 18+

  • Grupa

    Max 14 osób

  • Czas

    45 minut.

  • Temp. wody

    32-34 stopnie

  • Woda

    Krystaliczna